Dubai - Omán - ELŐZMÉNYEK

2013 áprilisában jelentette be a WizzAir, hogy ősztől közvetlen járatot indít Budapest és Dubai között. Gyorsan felhívtam 1-2 barátot, hogy lenne-e kedvük kijönni. Igent mondtak, így hárman vágtunk bele. Előzetesen úgy volt, hogy egy ismerősömnél alszunk majd, de időközben ez…

Betlehem

Kedd délelőtt mentünk át Betlehembe, Palesztinába. Mivel a neten sokféle, és különböző információ keringett arról, hogy bérelt autóval átmehetünk-e, vagy sem, így a busz mellett döntöttünk. Mivel a terület kívül esik Izrael Állam határain, és arab fennhatóság alá esik,…

Jeruzsalem

Mivel a várakoztatásommal fél napot elveszítettünk, így újra kellett tervezni a programokat. Nagyjából folyamatosan azt az elveszített fél napot próbáltuk behozni. A várost sokféleképpen nevezték már: Arany Város, Szent Város, Dávid király városa, vagy a Béke városa. Azonban…

New York - 4. nap

Taxival mentem ki DC Ronald Reagan-repülőterére. A 20 perces út 20 dolcsiba került. Kiderült, hogy az American-re foglalt jegyemhez poggyász nem tartozik. Kicsit meglepett, de nem tudtam mit tenni, megvettem. Egy csöppnyi kis gép vitt vissza New York JFK repterére. A 8-as terminálba…

Washington D.C. 2. nap

Másnap a legelső hely, amit felkerestem, az 1600 Pennsylvania Avenue, vagyis a Fehér Ház. Sajnos nem sikerült megnézni, mert a hivatalos honlapon és a magyar nagykövetség honlapján is jelenleg az a tájékoztatás áll, hogy meghatározatlan ideig a látogatás szünetel! Gyanítom, hogy a…

Alitraveling a Facebookon

Leírás

A blog az utazásaimról szól, ahol megfordulok a világban :)
Az utóbbi időkben ez bővül a túra beszámolókkal.

Alitraveling posztjai a nagyvilágból :)

TÁMOGASD AZ OLDALT:

Google translate

Látogatóim

Flag Counter

Szerzői jog

A honlapon szereplő összes tartalom a szerző tulajdonát képezi. Bármilyen célra történő felhasználása csak előzetes írásbeli hozzájárulás esetén engedélyezett.

E-mail: alitraveling.hu@gmail.com

Copyright © . Minden jog fenntartva.