A vége
Az utolsó napokat Baliról visszatérve Jakartába már a semmittevéssel töltöttem. Ekkor mér elszomorított az a tény, hogy hamarosan véget ér az utam, mivel nagyban közeledett a szeptember 1. Az a nap, amikor hazajövök.
Gáborral voltam itt-ott a városban. De most látja az ember, hogy Jakarta mekkora. Volt olyan nap, hogy 300 km-t autóztunk csak a városban, úgy, hogy nem hagytuk el Jakarta közigazgatási területét.

Aztán bekövetkezett a vég: szeptemberben elsején este 19:00-kor felszállt a Lufthansa Boeing 474-ese, hogy megkezdje 15 és fél órás útját Frankfurt felé. Szingapúrban még tettünk egy stopovert, majd másnap hajnali 5-kor – már magyar idő szerint – landoltam Frankfurtban, majd onnan fél 8-kor indultam tovább Budapestre, hogy kb. 9 fele magyar földre léphessek. Pár órával később már Debrecenben is voltam.

Véget ért ezzel a 72 napos utam.

A bejegyzés trackback címe:

https://alitraveling.blog.hu/api/trackback/id/tr436099136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Alitraveling a Facebookon

Leírás

A blog az utazásaimról szól, ahol megfordulok a világban :)
Az utóbbi időkben ez bővül a túra beszámolókkal.  

>

Alitraveling posztjai a nagyvilágból :)

TÁMOGASD AZ OLDALT:

Google translate

Látogatóim

Flag Counter

Szerzői jog

A honlapon szereplő összes tartalom a szerző tulajdonát képezi. Bármilyen célra történő felhasználása csak előzetes írásbeli hozzájárulás esetén engedélyezett.

E-mail: alitraveling.hu@gmail.com 

Copyright © . Minden jog fenntartva.

süti beállítások módosítása